Wednesday 11 April 2018

Pengalaman forex malaysia


Pengalaman forex malaysia
Appril 2008, sebulan selepas kelahiran anak sulongku Arif Zakwan. Aku mula terjebak dengan dunia memorex .. Cuma sayangnya aku tidak memulakan penglibatan aku dalam bidang ini dengan mencari seseorang yang dapat aku jadikan mentor untuk menjadikan aku seorang Forex Trader ..
Aku ingat lagi posição aberta aku yang pertama, waktu itu di Easy Forex .. terus jer guna conta real .. Dalam hati .. & # 8216; demo tak mainla & # 8217; .. Klik jer .. Perda USD60 .. Padan ngan muka aku .. Aku teruskan juga percubaan. Tapi selepas berkali kali kena chamada de margem .. barula terasa nak cari Sifu minta tujuk entreaberta ..
Syukur pada Allah & # 8230; kerana menyedarkan aku dari sikap trading yang seumpama berjudi yang memudaratkan .. Kini aku kembali seperti mana aku bermula dahulu, negociação dengan rasional dan gestão de dinheiro yang sepatutnya ..
Kepada trader semua. percayalah .. jangan mencuba apa yang aku cuba buat ..

Pengalaman dan Kisah nyata ku Menjadi Master Forex Trader.
Minggu, 01 Agustus 2010.
Pengalaman Forex ku.
Lama bermain modal saya bertambah menjadi 19 USD dari 15 USD wah. . . . Semangat rasanya tapi itu tidak bertahan lama. Ke esokan harinya saya mendapatkan transaksi - 11 USD karena saya tidak menutup transaksi sewakutu transaksi di malam hari dan memand sengaja tidak saya tutup karena pada waktu itu saya mengalami - 2 USD. Saya pikir emaneman jadi saya biarkan. Karena saya kurang berpengalaman akhirnya saya tutup transaksi itu sampai - 11 USD. Setelah kejadian itu permainan forex ku sudah tidak sehat, pedir posisi membabi buta ditambah HUTANG yang di tagih-tagih sama teman (paraaaah) dan saya mengalami kegagalan ke dua kalinya dengan beban hutang dan ditambah ORANG TUA ku selalu meMARAHI saya setiap hari karena saya TIDAK BEKERJA alias PENGANGGURAN dan lagi aku di OLOK - OLOK sama. . . . (sensor) seraya berkata "ngapain kamu main / kerja di warnet karena belum tentu bisa di cairkan uangnya" (menyedihkan hiks ....hiks ...) tapi saya tidak pernah meninggalkan shalat dan menghadapi OLOKan dengan senyuman emmmuach. . . . ( tão doce )
Pikiran mulai jernih dan tertuju pada HP inteligente ku yang grátis internet selama tiga bulan. Saya pikir cari TEMAN SEBANYAK - BANYAAAAKNYA. . . . dalam bidang foreng melalui FACEBOOKS. Wah. . . ternyata banyak sekali, akhirnya saya solicita amigo semua yang ada dari Grupo forex satu ke Grupo yang lainnya (ampek mau putus neh jari) Alhasil saya menemukan teman yang baaaaik hatinya namanya. . . . . . (panggil saja bunga wahahaha ... kayak berita pemerkosaan saja, asthaugfirullah) Dari ilmu teori - teori yang saya pelajari setelah mengalami kegagalan yang ke dua. Saya tanyakan semua inédita, com uma palavra e uma tela, diz uma peládari. Lama saling kenal di facebook sampai - sampai saya curhat kalau saya PERDER dan mempunyai HUTANG serta PENGANGGURAN (wah ... parah neh saya) Dengan kejadian yang aku alami akhirnya dia membantu saya dan sayapun pergi merantu ke pulau sebrang dengan uang Rp. 800,000 yang dia transferência ke rekeningku untuk mengunjunginya sekaligus BELAJAR dan BEKERJA karena kebetulan dia mempunyai nasabah / investor forex.
Nah. . . . Disanalah aku belajar tentang FOREX sampai saya menjadi bisa dan tau tentang arah mercado pergerakan dan sebagainya. . . . .

MenjadiTrader - Liku-liku Seorang Pedagang Matawang.
Sebuah Blog Mengenai Perjalanan Seorang Pedagang Matawang / Usahawan Online (Online Retail Forex Trader Malaysia)
Jumaat, 8 de dezembro de 2017.
Vídeo Pengalaman Upgrade Pakej VPS di SocialVPS.
Cubalah SocialVPS.
Ahad, 19 de novembro de 2017.
Video Review SocialVPS novembro de 2017.
Cubalah SocialVPS.
Ahad, 29 de outubro de 2017.
Memperkenalkan Page FB Live (Áudio) MenjadiTrader.
Boleh pergi ke Tab FB Live Audio yang terletak di bawah blog de cabeçalho ini sekiranya e um navegador de desktop menggunakan. Navegador móvel de Kalau pakai, e uma página de kena cari FB Live Audio, uma página de isi kandungan. Sebenarnya saya nak buat formato yang lebih apropriado iitu nak guna tetapi mungkin dalam penambahbaikan akan datang la kut, nak buat FB Live ni pun sebenarnya dah banyak kerja bila buat benda sorang-sorang ni.
Isnin, 2 de outubro de 2017.
FaceBook Live (somente áudio) 21 - 29 de setembro de 2017.
FB Live Episod # 3 21 de setembro de 2017: Menerapkan nilai-nilai bisnes di dalam aktiviti forex trading anda.
FB Live Episod # 4 25 de setembro de 2017: Kepentingan mempunyai guru.
FB Live Episod # 5 26 Set 2017: Berapakah modal yang sesuai untuk trading forex?
FB Episódio ao vivo nº 6 27 de setembro de 2017: Pernah tak anda baca buku nak belajar jadi jutawan tapi lepas baca buku tu anda rasa kecewa?
FB Live Episod # 7 28 Set 2017: Boleh ke trading guna robot atau EA mendatangkan lucro?
FB Live Episod # 8 29 de setembro de 2017: Menerokai dunia trading social, copytrade, autotrade, pamm, ramm dll.
FB Live Episod # 9 29 de setembro de 2017 (Bônus): Apakah waktu yang sesuai untuk trading forex?
Jangan lupa untuk 'Like' FB Página saya dan juga hubungi saya sekiranya anda berminat untuk bekerjasama dengan saya.

MenjadiTrader - Liku-liku Seorang Pedagang Matawang.
Sebuah Blog Mengenai Perjalanan Seorang Pedagang Matawang / Usahawan Online (Online Retail Forex Trader Malaysia)
Ahad, 1 Mac 2015.
Opção binária Forex de Menorca Pengalaman (opção IQ)
Lagi senang daripada trading Forex. Tengok candlestick tu lepas tu pilih je sama ada nak tekan 'Coloque' atau 'Call'. Memang tu je pun pilihan yang ada. Mínimo 1 comércio adalah RM2 dengan tempoh opção paling cepat 2 minit. Maksudnya di sini, kalau kita tengok pada screenshot di atas, kita akan berdagang dengan risiko sebanyak RM2 untuk mendapatkan RM RM an se se k................................................ Kalau loss pun risiko kita cuma terhad kepada RM2. Kira macam kita dah tahu dah berapa kita akan perda do lucro sebelum kita tekan butang 'Put' atau 'Call' tu. Macam aku pernah cerita dalam blog post aku yang lain, kita boleh jadikan opção binária ni sebagai insurans untuk forex trading kita. Sebagai contoh kita buat satu entri 'COMPRAR' dalam forex trading biasa dengan risiko tertentu tapi kita buat juga entri 'PUT' opção binária ni sebagai trading hedge kita dalam satu tempoh yang sama. Kalau salah satu trading kita rugi, risiko tersebut boleh dikurangkan kalau tak 100% trocadilho, dapat 70-90% chatice kira ok. Satu kelemahan di sini, perlu buat pengiraan yang agak kompleks sebab melibatkan 2 jenis akaun yang kebanyakan comerciante mesti malas nak buat punya..hahaha .. (termasuk aku pun..kuikuikui ..)
Kalau preço pergi jauh ke atas atau ke bawah, untung atau rugi kita tetap sama. Boleh jadi ketagih negociação binária opção ni macam jogo principal judi. Aku tak nak komen pasal hukum halal haram ni sebab aku bukan ulamak bijak pandai, aku cuma faham dari segi teknikal trading ni dan macam mana nak gunapakai 'tools' ni. Cumanya aku tak berapa suka opção de negociação ni sebab peratusan nak lucro tu aku nampak macam 50% je. Boleh trading pada hujung minggu iaitu Sabtu dan Ahad (mercado waktu forex trading hanya daripada Isnin-Jumaat). Aku baca di Android Play Store berkenaan Apps broker ni, ramai yang buat komplen pasal broker ni tak bayar retirada. Ini merupakan satu risiko yang besar jugaklah sebab katakan kalau kita dah penat-penat masukkan modal lepas tu luangkan masa troca opção binária ni dan broker tak nak bayar, memang scam la.
Opção de IQ de jarro famoso ni.
Macam mana nak deposit tak boleh.
Aku guna Moneybookers / Skrill untuk deposit ..
Macam mana nk depo & amp; widraw. Ade IB dlm malaysia.
Terima kasih atas avalia tuan.
Bro..macam mana nak deposit duit dalam skrill..macam macam dah tente buat..tolang ajarkan master2.
Mestre ....maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ..
Dah cuba deposit guna credit atau debit card?
Tolong entra nk bt deposit ke akaun iq option?
wahh..ingatkan xde org yg trade binary ..
bagus utk mereka yg baru nak study pasal forex.
sbb boleh belajar pergerakan market 1 minit..huhuhu.
tapi sape yg comércio binário klu boleh trade share market ..
klu trade forex bagi aku memang rugila.
sbb market cepat berubah arah.
mcm compartilham mercado lambat..cuma klu naik batang candle di besar besar. heheh.
mas boa sorte pada mereka semua yg comércio binário.
jgan desista. klu boleh tradela sbb minat bkn sbb DUIT ..
Akuan demo untung rm50k.
Oi ... Mcmana nak guna robot ea vps? Ada sesiapa yg boleh ajar tak?
dah tente akaun demo .. dr $ 1k sekarang dah jadi $ 60k dlam masa 3hari principal ... tp nak principal real tu cam takot sikit ..takot retirada corretor x bayar .. ada sini master2 x yg tahu corretor yg xda msalah em pagamento? sapa yg tahu tlg whatsapp sy 0135864330.
Melhor guna kad kredit la, kad debit selalunya susah nak lepas. Tak nampak pulak opção depósito guna Maybank2u.
Saya tak pernah cuba lagi opção binária. Tapi setakat ni berpuas hati dengan servis InstaForex. Proses kemasukan dan pengeluaran duit juga sangat lancar.
Tak binário pernah lagi cuba opção ni. Lagipun saya ni masih baru dalam Forex. banyak benda nak kena belajar. Setakat ni trade dengan InstaForex. okla..tiada masalah lagi.
Guna kad kredit deposit = retirada. Kalau guna skrill iq binário mintak documento pasport n kredit card yg discan. Boleh percaya ke?
Boleh percaya ke iq opção ni bila dia mintak documento pasport n kredit card yg discan utk processo verificado.
Kalau tak cuba tak tahu..biasanya semua intermediário mintak dokumen terutamanya bila nak retirar. Nak depo selalunya tu broker laju jer terima..haha.
Chefes. bleh pm. Saya nk bljar2 sikit .. wassap 012 4214573.
Nak belajar kena belajar betul2, tak boleh sikit2..hahaha ..
benda ni memang boleh buat duit..sesuai tuk iniciante. galakn main binary bkn turbo..praktis dulu akaun demo..perkara2 penting sebelum pesquisa comercial dlu. bukan main tembak je. mcm principal tikam. main turbo tu high risk. so binário principal. praktis demo sampai expert.
Nak Belajar jugak chefe. Entre em contato comigo por favor 0148342978.
Pengalaman trade guna broker InstaForex mmg terbaik takda masalah deposit retiro. nak dapatkah service support pun senang.
Setakat ni tak pernah lagi guna Binário ni. Cuma saya trade guna InstaForex. Setakat ni okla, tiada masalah.
Saya pun guna Insta. Seris memang terbaik. Senang berurusan.
Saya nak minta tolong pada siapa2 yg arif. Saya cuma nak tau cara paling mudah utk retire duit dari iq opção ke banco local (maybank, hlb, etc.), passo a passo. Terima kasih atas tunjuk entreaberta ..
InstaForex adalah corretor yang saya percayai. Cara pendepositan dan pengeluaran wang yang cepat dan efisyen.
Saya guna instaforex primeiro dan xm segundo.
Sebab ib nya amanah dan bertanggungjawab serta telus info 😀👍
Maaf nak tanye malay método tu macam insta forex ni jugak ke die tipu je?
Baru terjebak dengan opção binária ni. Setelah sekian lama tengok iklan Forex binary dekat forum akhirnya pilih untuk mencuba dengan broker InstaForex. Tak dinafikan untung lebih cepat gunakan Forex berbanding yang biasa. Perlu timba ilmu lagi fahamkan sistem ini betul2. Ada tak geng yang dah cuba forex binário.
aku dah junte-se ao bin iqoption ni. jujur ​​aku cakap 2tahun.
Setakat ini dia memamng bayar. palid cepat masuk debitcard 1-2hari. neteller sehari je.
iq ni kena mantém emosi dan konsisten je, korang akan cepat dpt duit. & amp; Abaikan par time punya fizikal work. haha.
Fui apresentado ao InstaForex há cerca de um ano. Fiquei feliz com o bônus de boas-vindas associado a mim como um recém-chegado, um grande bônus de boas-vindas até 250% após o registro após passar por vários processos de verificação. Somente o InstaForex conseguiu oferecer esse tipo de bônus. Comecei a negociar com o mínimo de meu depósito $ 400. Eu também comecei a aprender da conta demo primeiro para ajudar a minimizar o risco de perda. Para mim, envolvido no mundo do comércio forex também é um processo de aprendizagem infinito porque o movimento do par de moedas é inesperado. O InstaForex forneceu um escritório de suporte com um oficial de atendimento ao cliente qualificado para fornecer uma resposta rápida sempre que eu tiver dúvidas sobre seus serviços e produtos. Obrigado InstaForex.
Memanh dorg bayar ke? E betul tunggu 3 hari jgk? Sya ada terima msj dari cimb sbgai warning sebab biz ne scam btulke x ow?
mcm mane nk depost binário ney .. canbank x lepas guna cartão de débito ke .. dh try tp xboleh .. sape2 boleh tlg?
Tq tuan blog ini bagi kesempatan kepada saya untuk mgajar newbee dlm iqoption.
rujuk 1 Oktober 2016 4:27:00 PG MYT.
fb: Ariff Trader.
Halal ke binário ni?
tolong sye untuk retirar tuan..dah utung 5k..tapi retirar ada limite pakai kad kredit hanya rm1100 je blh ..yg selebihnya nak kluarkan mcm mana tuan.
HUD, cuba buka akaun Skrill da retirar ke situ, lepas tu daripada Skrill boleh retirar terus ke akaun banco Malásia.
Aku principal iq opção ni baru setahun setakat ni boleh a iq opção ni wihtdraw cepat x sampai satu hari pon aku saran kan kepada korang yang nai juntar iq opção depósito dengan retirar gunakan skrill, neteller atau webmoney. Aku guna skrill wihtdraw tak sampai 1 hari pon kalau guna kad debit korang cuma boleh retirar jumlah yang sama macam yg korang depósito, contoh korang depósito $ 100 korang cuma boleh retirar $ 100 je balik kalau kurang atau lebih tak boleh. Pengalaman aku, aku wihtdraw pertama aku $ 250 depósito aku $ 100 dalam masa kurang dari 2 jam aku da dapat lucro $ 500 dan terus aku retirar $ 250 hari tu jugak. Dalam masa setahun ni aku da dapat lebih dari 6 ratus ribu ringgit malaysia.
saya tuan cara nak buat akaun real. Ni emel sy sharkreangmail. tq.
Salam tuan tanah bleh dak ajar forex nie sya newbie lagi baru download opção IQ.
Bro .. boleh ajar kan strategi yang bro guna tak?
Cuba busca Martingale..teknik hebat tapi kena berhati-hati ..
Hai. Nk tnye. Senang x guna skrill. Setakat ni ade x problem. Comissão de cobrança Brpe die?
Skrng saya tgh tente webmoney tpi saya kurang paham mcam mane nk guna.
Kalau skrill pulak camne cara die? E nk daftar camne?

No comments:

Post a Comment